svenska akademins otrevliga lathund

Det luktar vår, anstränger man sig riktigt kan man lukta vår.
"Varför inser man inte förrän det är försent hur bra man kunde haft det..?"
Inte fan vet jag och jag orkar verkligen inte bry mig.
Jag har väl egna saker att lägga mina tankar på.
Jävel.
En SAOL kostar 173 slantar, kanske får en sådan bli min vän.
(Eller vad snackar jag om, jag som brukar skämta om att Lollo är gift med en sådan?)
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.
Håkan, så fint. Så rätt. Så jag.
Jag blev lurad lite för få gånger, kanske anser inte bildade människor som de jag omger mig med att det finns tid för aprilskämt.

Jag borde plugga kemi, för går det dåligt får jag spader. Det är så mycket man borde. Och det är så mycket man inte orkar. Jag orkar mest ligga på rygg på golvet med kemiböckerna under huvudet och tänka på fina saker.
Eller läsa, jag håller nog på att bli litterär på riktigt. Jag läser tre böcker åt gången, varvat, och det vet jag att alla riktigt litterära gör. Hoppas kan man ju alltid!
På lördag åker jag till London, alldeles ensam på röriga flygplatser med (efter noggranna beräkningar) 12345 olika möjligheter att komma fel, ska jag försöka ta mig till min kära moder och en trevlig helg. Önska mig lycka till, det kan behövas!

hade någonting att säga
Postat av: lulu

SAOL är blå och snygg,
men beskriver inte de konstiga orden utan bara radar upp dem. ett minus kan jag tycka.

2008-04-12 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0