kevlarsjäl

Det är ofattbart hur man under loppet av så kort tid av ens liv kan känna så mycket kärlek.
Han är allt bra fin den där Kent. De log så fint och sjöng att
vi ska alla en gång dö
Men nog struntade jag i det. Klockan slog 22:22 och jag önskade mig fler sekunder, fler ögonblick där med Sofie i handen och med en snygg tysk bakom mig. Jag önskade mig fler nätter som natten i Saras soffa, jag önskade mig snö och jag önskade att allt skulle bli bra.
De sov i bilen hem, men jag räknade gatlyktor och längtade efter sommaren. Nynnade tyst
så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,
du stack ett hål i min kevlarsjäl.                                                                                  Min dröm är din nu.

Snart ska jag -tillsammans med alla mina tiotusen julkänslor- sjunga falska luciasånger och äta mer julmat än alla andra tillsammans. Igår köpte jag djupa klappar och Emma väckte mig imorse med världens hostattack. Det kliar i min hals.

hade någonting att säga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0