she's got a ticket

image28

I don't know why she's riding so high
She ought to think twice
She ought to do right by me
Before she gets to saying goodbye
She ought to think twice
She ought to do right by me


Hur kan en dag bli så lång när jag ändå sov till åtta?
Den segade sig fram, varenda minut segade sig fram och allt jag ville var att åka hem och äta krossadchokladglass med bananer under mitt täcke tillsammans med en god bok och något fint plinkade i bakgrunden. Men nej. Istället var det lunchkonsert, kattdanser och en fnittrande Susanna. Det kunde varit bra, det kunde varit väldigt bra, men inte idag.
Jag vet inte varför jag skriver, jag har egentligen ingenting alls att säga. Men det känns bra. Beatles är förresten bäst.

hade någonting att säga
Postat av: mypassingdays

är den där lilla rumpnissen jag?

2007-12-15 @ 00:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0