det hade varit ball

image24

8.20
"Jag drömde att jag gifte mig med stefan, saras fästman, och att jag hade en jätteful bröllopsklänning och mådde jättedåligt och allting var konstigt. Bröllopet var dessutom alkoholfritt! Sen när jag vaknade trodde jag att det var min födelsedag så jag somnade om i väntan på att de skulle fira mig. Och sen när mamma kom och väckte mig, och jag förstod att det inte var min födelsedag, glömde jag att det var pappas födelsedag för jag trodde det var tisdag! Så nu har jag grattat pappa jättedåligt. Känner mig dum. Hur har din morgon varit?"

Jag väcktes ur min sovmorgonsömn av världens gulligaste sms som jag var tvungen att läsa upp för morfar bara för att det var så roligt. Han förstod nog inte riktigt det komiska i situationen och gruffade mest lite till svar.
Min dag hade åtminstånde fått en fantastisk start!
Och den fortsatte i ungefär samma rytm. Jan berättade att deriveringsformlerna ROCKADE och någon var gullig i ett omklädningsrum. Dessutom träffade jag kära Rebecka på bussen hem.

Spanskaböckerna ligger i en stor hög bredvid mig och jag orkar verkligen inte.
Jag ska strunta i det nu, och äta muffins med morfar och Emma till Bonde söker fru bara för att jag ska.

hade någonting att säga
Postat av: Kajsa

Jag vaknade och var asförbannad på min kompis eftersom jag drömde att vi hade suttit och väntat på ett tåg jättelänge när vi var ute och reste och precis när vi skulle gå på tåget upptäcker jag att min kompis är borta för att hon ska gå och kissa! Hon förstörde alltihopa och jag var superstressad när jag vaknade för tåget gick ifrån oss och det var mitt i natten... Haha :)

2007-11-14 @ 14:08:16
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0