'du är den första som fått linnea att klinga'

Det känns som att jag alltid låter så negativ.
Jag tror jag fastnar lite i det.
Kanske för att det finns ganska mycket saker att vara negativ mot.
Men mest för att det ger mig mest.
Jag skulle kunna skriva om hur lycklig jag är över min familj, mina vänner, min skola, min kamera..Jag är lycklig, världens lyckligaste och världens tacksammaste. Men det ger mig ingenting. Jag borde lära mig, men på något sätt kan jag aldrig riktigt suga på den där lyckokaramellen tills den är obefintlig. Jag måste bita och slita för ett kort rus och sedan hamna på soffan igen. På soffan i fosterställning med huvudet fullt av trassel.
Jag borde inte, men jag tycker om det.

saker att se fram emot;
-meits matteprov
-kemitest på två kapitel jag inte läst
-tessans födelsedag. puss!
-mysdag i helsingborg/örkelljunga
-reaktionsformeln för syre

hade någonting att säga
Postat av: sara

saker att se fram emot:
den där härliga stunden efter meits matteprov. nu är det klart inte behöver du oroa dig för det mer.

eller.. ska vi bojkotta det istället?

2007-10-15 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0