Membranofoner och golgiapparater,

Dessa söndagskvällar.

-Vad gör han här?
-Frågan är väl kanske ännu mer vad du gör här.


Det där med att falla in i gamla mönster ska verkligen inte fortsätta bli mig sak. Om så alla världens leende skulle le mot mig spelar ingen roll, för jag är där jag är idag och det är så bra. Hösten ropar förändring, jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Men det spelar väl ingen roll. Tiden har sin gång.
Jag kommer stå där i julsnön och förstå att hur många gånger klockan än slår 22:22 kommer det inte bli som jag vill. Det är väl lika bra att inse.

Örkelljungakvällar är bra, och Jude Law är trots allt en riktig pudding.


hade någonting att säga
Postat av: mypassingdays

men kan dem inte bara bestämma sig? att vara helt underbart fanatastiska eller inte alls. då blir det så mycket enklare för mig. fast kanske är det roligt att dem är så mystiskt charmiga?
men linnea, är inte Jack Black liiite snyggare än Jude Law trots allt? HAHAHHAHA!
puss på dig!

2007-10-21 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0