specifik värmekapacitet kan slänga sig i ån

Så sitter jag här igen. Min flykt från dumma dumma dumma fysikformler som aldrig tycks fungera, från en biologirapport som blev alldeles för dålig och från sånger mitt huvud inte klarar av att sjunga längre.
Men också från konstiga tankar på tunna kinesiska blad,
från besatthet vid lår
och annan ångest.

Jag tror jag bryr mig alldeles för mycket. Jag måste vara bra på allting, alla måste tycka om mig, om inte gärna älska mig. Jag måste falla alla i smaken, fast jag är mycket medveten om att jag inte lyckas.
Räkna fysik är inte min grej, och det har ingenting med Micke att göra.
Skriva tal som Zuzanna tycker är "really bjuuutiful" kan jag däremot. Fast det räcker inte för mig. Jag måste klara mer, och inte bara mer. Allt.
21.16, jag går och lägger mig. Kom spralligt till mig i mina drömmar och spela en trudelutt på din vackra cello.

hade någonting att säga
Postat av: sara

Fysik är inte för någon käraste Linnea. Fysik är för utomjordingar som Michal (man hör ju det bara på namnet) herr Grzegorz (namnet IGEN!) och Meit (ännu ett konstigt namn!!). men nu när detta är över och vi kan än igen leva i frid. längtar tills på söndag och att då får mysa med dig och Hanna.
kanske herr cello kommer om, låt oss säga, en veckor och två dagar? puss

2007-10-05 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0