when i am laid in earth

Jag blir så trött på att min dator fått för sig att den ska paja, utan att fråga mig om lov först.
Så efter en lång dag med operaövningar som mest bestod av väntan, sitter jag nu här i mina underbyxor och mormors stora tröja med en kopp te och en macka och skriver om mitt engelska tal och min biologilabb..
Det är långt ifrån så mysigt som det låter.

Jag ska nog gräva ner mig en stund.
Det finns ingen som uppskattar ensamhet så som jag.
Gösta Berling fångar mig inte som han borde.
Lovisa, jag saknar dig också. Mer än vad du anar.

hade någonting att säga
Postat av: sara

jag tycker inte heller om din dator när den håller på så. då kan du ju inte vara stammis på Jans facebook.

2007-10-09 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0