as if I'm playing with fire

image2

Jag älskar min syster.
Jag älskar Martins lägenhet och fester.
Jag älskar min nya underbara duffel.
Jag älskar mannen på torget.
Jag älskar att jag snart ska gå och lägga mig.

Är det värt att ens försöka? Bryta den onda cirklen och faktiskt försöka börja om på nytt?
Kan jag glömma det som aldrig existerat genom att börja om, kan jag inte börja om förrän jag glömt?
Kanske är jag redan mitt i det, som Lolo sa om maktfördelning, och helt plötsligt kommer det  bara vara över.
Jag kommer ha glömt att jag skrev sida upp och sida ner om honom, och om hans koncentrerade min.
Jag kommer glömma att det inte gick en kväll utan att jag somnade med honom i tankarna.
Oj, så svamlar jag igen.

hade någonting att säga
Postat av: sara

Jag vet inte om detta hjälper dig eller inte min käraste, men jag måste nog meddela att du på gott och ont aldrig kommer glömma honom.

2007-09-25 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0