Hon sa att det var lönlöst, men jag tyckte hon sa lönnlöv

image4

Tack  kära män, för att ni gjort min eländiga kväll av plugg så mycket lättare!
Jens, för att Lönnlöv är precis mitt liv just nu.
Rufus, för att du är fatastiskt och påminner mig om så mycket bra saker.
Och ni killar, för att det inte finns någon jag någonsin kommer älska så som jag älskar er!


hade någonting att säga
Postat av: sara

jens vet jag inte så mycket om. men till rufus ger jag helas mitt hjärta och beatles kan jag knappt tala om utan att falla i skratt eller gråt. kommer det någonsin komma några som slår dem?är det möjligt? det tror inte jag. inget slår dem. förutom, möjligvis, du jag och Hanni-Bunny.

2007-09-25 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0