song, slowly song

image3
Så hösten, jag är redo.
Kom och ta mig med storm!

Jag vill bada länge, ta på mig min mysiga pyjamas, krypa ner under täcket med Hanna och Sara på vars en sida. Vi ska prata om Draco, om att andas syre, om det som hänt och det som ska hända. Vid mina fötter ska Tessan ligga ihoprullad, på sitt allra bästa humör och påminna mig om allt roligt vi gjort tillsammans.
Anja ska ligga vid hennes sida pratar om livet och säga så smarta och bra saker att jag får gåshud.
I hörnet ska min egen lilla stråkkvartett sitta och spela vackra stycken.
Sen ska vi göra ett tält av täcket och dricka te där under tills vi somnar och sover tills allt ont försvunnit.

hade någonting att säga
Postat av: lisafisa

får jag också vara med på ett hörn? lovisa saknar dig ibland vet du. <3

2007-10-06 @ 20:51:28
Postat av: Tessan

Åhhhh. jag blir så JÄDRA sentimental när jag läser sånt här.

2008-09-13 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0