well done, sister suffragette!

image84

Jag är lite kär i Mary Poppins idag.
Julie Andrews, som är så vacker och inte kan göra någonting fel, i kombination med en kvinna full av äventyr, kärlek och fina sånger gör den till min absoluta Disney-favorit.
Så fint, och så fullt av liv. Som våren.
Dessutom är det nu för tiden mycket roligare att höra Mrs. Banks sjunga "Sister Suffragette", sedan jag vet vem Emmelie Pankhurst och de andra faktiskt är. Titta, och njut.

Imorgon är det Valborg, det kommer bli fint. Allting nu för tiden är ganska fint, och jag hoppas att en viss man fått mitt brev.

hade någonting att säga
Postat av: Sara

Julie Andrews är alltid och kommer alltid vara bäst. Det bara är så. Efter Sond of Music är hon nära inpå legend-stämplad.

dansa! OH JA! vi dansade inte tillräckligt. Dansa på lördag kanske? :)
PUSS!

2008-05-02 @ 01:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0