i love you more then being seventeen

Om jag någon gång haft den minsta julkänsla har den ganska fort förstörts av att Mc Donalds påstår att "Big tasty är en del av julen".
Allting är mest pest och pina.
Det som får mig att gå upp på morgonen är inte slutprov i matte d, inte julafton och definitivt inte min galet ostädade garderob. Förmodligen är det Johans nyckelben, tanken på att kemin snart är slut och ett hopp om en helg då jag får kramas och skratta utan besvär. Som förra helgen, den var allt fin.
Mest av allt vill jag just nu ligga och läsa fina böcker dagarna långa, samt skriva vackra långa mejl till vänner på andra sidan jorden. Kanske önskar jag också att det skulle vara sommar så jag kan få dirigeras av en konstig man för sista gången.


hade någonting att säga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0