snickeboa

image33

Hanna, Sara och jag promenerade över Bantorget och ner till Saras nya lilla söta gårdshus där hon nu ska spendera sina kvällar och övrig fri tid. Det heter Snickeboa och var så fint, Hanna och jag bubblade över av avundsjuka och åt massa chips och deriverade för att trösta oss. Där kommer vi tillbringa massvis med eftermiddagar och kvällar. Härnäst planeras en ost och vin-kväll i mitt huvud.

Min kära syster råkar fylla år idag och snart blir det kalas, fast att jag egentligen hade behövt plugga. (När behöver jag inte det?) Hon är ju dock ganska söt, så det är väl inte mer än rätt att hon också får fylla år någon gång.


hade någonting att säga
Postat av: sara

hm.. tack linnea.charmig bild du har valt.>

2008-01-18 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0