you're practically a lady



(Bild)

Jag arbetar och stå i, fast nätterna är de längsta såhär års. Då läser jag fina böcker och funderar på hösten, vintern, våren, blablabla.
I tisdags blev jag ett år, och samtidigt bara en ynka dag äldre och klokare. Jag är inte bitter alls, jag är sjutton. Man får fortfarande vara ung och naiv. Romantisera pojknackar, cykelturer i natten, fullklottrade skrivböcker, guldlockar och trädkojor. Slippa ansvar och vuxenpikar. Leva.

Nästa vecka ska jag leva så in i tusan. Idag ska vi köpa biljetter till Göteborg, det kommer nog bli fint.

hade någonting att säga
Postat av: -

anja saknar dig!

2008-07-10 @ 21:15:13
Postat av: Sara

känn ingen sorg för mig göteborg. Håkan har förgiftat ordet Göteborg.



Jag hoppas hoppas hoppas det funkar att jag följer med! AH! men Malin envisas med att spräcka mina göteborg visioner genom att påminna mig om min allt för tomma plånbok.

GAH!

2008-07-11 @ 14:39:14
URL: http://mypassingdays.blogg.se/
Postat av: Sara

Är det sant?!

Fast jag vet icke om jag vågar mig på något sådant djärft.. dem lär ju kolla legitimation tror du inte det?

Har ni beställt biljetter redan?!

JAG VILL. Jag måste eller hur?

2008-07-12 @ 13:55:38
URL: http://mypassingdays.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, självklart menade jag djärvt, inte djärft. eeh.

2008-07-12 @ 13:56:49
Postat av: Anonym

Jättegrattis i efterskott, och ha de bästast i Göteborg!! :)

2008-07-13 @ 21:00:16
URL: http://kerstinn.blogg.se/
Postat av: Sara

ja det måste du göra!

GÖTEBORG FOREVEEER!

eller något sånt..

2008-07-26 @ 13:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0