quál vilta

Det har inte blivit så mycket av det här på sistonde. Det beror nog på att:

  • ...jag har haft mycket roliga (och mycket viktiga) saker för mig. Mest hela tiden faktiskt. Från havspartyn till matteprov som gick bra.
  • ...min dator inte riktigt vill som jag vill. Den vill helst ligga på mitt rum och vara lite död. Det vill inte jag.
  • ...det är sommarlov.
  • ...Johan har åkt över Atlanten.
  • ...det finns förfärligt många fina böcker i världen.
  • ...knäckebröd är gott. Jordgubbar också.

hade någonting att säga
Postat av: Sara

ey pyret!

vi ses ju snart igen, eller hur?

så snart som möjligt.

för jag tar det som en självklarhet att du utan vidare ska kunna träffa mig direkt när jag kommer hem. sen ska jag trakasera dig resten av lovet.

saknar dig redan.

Puss!

2008-06-15 @ 17:50:34
URL: http://mypassingdays.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är sunt att inte blogga allt för mycket.

och punktlistor är det bästa som finns.. typ.

2008-06-22 @ 11:03:45
URL: http://kerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0