goodbye picasso

image45

Ge mig:

- Sommar, eller åtminstånde vår. Jag är trött på regn, det har varit höst i två hela år och snart orkar jag inte med det mer. Jag kan inte räkna de sidor i min dagbok jag fyllt med längtan efter våren på två händer och hela min kropp är ett sug av längtan, längtar efter bara ben och cykelturer mitt i natten.
- Vin, mera vin åt folket. Mest vin åt Sara och mig!
- Magasin, tunga, dyra magasin med bilder man kan drunkna i och som fyller min inspirationskittel igen.
- Sömn. Vara-vaken-i-onödan-monstret har jagat mig allt för länge och jag skulle behöva sova en ocean av tid känns det som.
- En svenskanalys, har någon lust att skriva min?
- Anja, det känns som om det var år och dar sedan det var bara Anja och jag och prat om allt viktigt som ingen annan förstår.
- Cupcakes, hej vad jag ska baka cupcakes nästa vecka!
- Fina koppar, fina koppar som de på bilden.


hade någonting att säga
Postat av: elins

cupcakes. jag vill ha cupcakes.

2008-03-25 @ 15:39:11
URL: http://elinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0