hven

image50

Jonas supergulliga lilla stuga!

image51

Sara hittade fina porslins- och glasbitar.

         

Ven är ön på allas läppar, så vi for dit med förväntningarna på topp! Det var fint, med långa leriga promenader, godmatlagning och trevligt sällskap. Framåt kvällen tände männen en eld och vi sjöng Gärdebylåten så att hela ön hörde (tröttnade man inte på den sången för ett år sedan?). Innan vi visste ordet av satt vi sedan runt bordet och lekte lekar med äckligt vin, blev känslosamma och grät skvättar både här och där och dansade i strumplästen på stenstranden. Dumt! Riktigt dumt, men riktigt fint.

Imorse vaknade jag när solen gick upp, och nu sitter jag här och lyssnar på Håkan. Han är allt fin, den mannen.

hade någonting att säga
Postat av: Sara

jag tycker om ven, hur äckligt vinet än var. och jag tycker bilderna är fina (den med dig och joha

2008-04-17 @ 14:53:11
URL: http://mypassingdays.blogg.se
Postat av: Sara

jag tycker om ven, hur äckligt vinet än var. och jag tycker bilderna är fina (den med dig och johan

2008-04-17 @ 14:54:10
URL: http://mypassingdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0