i'll buy you a spidermancomic

image46

image47

image48

Hej spontanitet, igårkväll åkte jag och Anja till Bofinksvägen för att tillbringa några timmar med vår goda vän Saga. Och trots att det inte var min egentliga ide är jag mycket stolt att jag träffat så mycket sätisar på så kort tid.
Becci må säga vad hon vill, det var inte den bästa tiden, det där högstadiet.
För mig var det en förälskelse i en man jag inte kände, Norra Rörum-are man ville slå på käften var och varannan dag, kalla lokaler och kalla människor! Jag önskar inte att jag haft det ogjort, jag lärde känna underbara människor och träffade lärare som faktiskt motiverade mig att hålla ut. Sen att det hela högstadiespektaklet kunde varit ett år kortare är en helt annan sak.
Saga är bra iallafall!

Idag har jag redan hunnit duscha länge, bädda nya lakan, druckit te ur min fina kopp och spelat piano. Snart kommer Johan och jag ska brotta ner honom i den plusgradiga snön. Kanske får jag ta det lite lugnt så att han inte börjar gråta, som min kära syster gjorde i helgen. Bilderna är för övrigt därifrån!

hade någonting att säga
Postat av: sara

najsa bilder girlie!

längtar tills vi ska träffas. när ska vi träffas?
jag skulle vilja kasta en snöboll på dig.
hm...
bara du inte får mig att gråta.
puss!

2008-03-25 @ 19:07:03
URL: http://mypassingdays.blogg.se
Postat av: linnea

snygga bilder, som alltid!

2008-03-25 @ 19:07:14
URL: http://inspiraatio.blogg.se
Postat av: Anonym

låter som att du har ett härligt lov. :)
och fin-fina bilder :)
kram.

2008-03-26 @ 07:54:04
URL: http://kerstinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0