silence may speak again

Hej påsk, jag är i Småland och det är mysigt.
Jag har skrivit en mening på min svenskaanalys och spelat massvis med kort tillsammans med min kära syster, som för övrigt nästan började gråta när jag brottade ner henne i snön tidigare idag.
Mormor överröser oss med diverse godsaker eftersom hon är störtsäker på att jag har bantat. Trams, hon skulle bara veta hur mitt onyttiga liv egentligen ser ut.

Och Hanna fyller arton. Fina, söta Hanna som lyser upp de ibland mörka dagarna i Lund. Grattis sötaste!
Men nu ska jag äta igen, det var trots allt minst 40 minuter sedan sist. Suck.

hade någonting att säga
Postat av: miriam

svenska analys- usch usch... det är någonting med mormödrar och sötsaker, de bara hör ihop liksom.

2008-03-23 @ 18:33:02
URL: http://miandthebear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0