hum-du-bi-dum

Jag kan knappt bärga mig. Snart, snart, snart ska jag dra min tunga väska ner till bussen och fara iväg mot äventyr. Det är bara en natt emellan mig och allt det där fina jag klockönskar om.
Jag har förresten ett osunt förhållande till klockönskningar. Hela förra sommaren gick jag och stirrade på klockor, för att någon gång få se 17:17. Var klockan bara något vanligt, kanske 21:14 önskade jag ändå, bara för att vara säker på min sak. Det kunde ju vara så att regeln egentligen var att man skulle önska fjorton över varenda timme, reglen någon nu satt upp. Sen dess har jag kanske lugnat mig lite, men fortfarande pirrar det i magen när klockan visar 22:22. För det funkar, det funkar mest hela tiden.

Ha en trevlig helg folk, för det tänker jag ha! :)

hade någonting att säga
Postat av: ZzZzarrra

AH! jag förstår att det var underbart! jag är och var så avundsjuk! ja, nästa år förljer jag med. det måste jag, eller hur?
jag vill hoppas på att det blir några spännande festivaler i år, men min plånbok krossar mina förhoppningar.
ge mig ett jobb?

2008-06-02 @ 17:59:13
URL: http://mypassingdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0