Vamos a Tyskland!

För en vecka sedan var jag i Tyskland, i en söt liten by med några av de absolut bästa körsångarna i världen. Dessa råkar händelsevis också vara mina vänner. Det var varmt, soligt, vackert och mysigt, men framför allt galet roligt från stund till stund. Bilder följer, mina damer och herrar:

image95
Godgod glass, trots Olofs gnäll om att hans var bäst.
image97
Två fina, som bär på hemligheter.
image98
En dirigerade dirigent vid ett övergångsställe.
image102
Två män och en läskig Sara.
image99
Me gusta, me gusta.
image100
Hanna <3<3<3
image101
Emanuel och hillsen som är alive.

Tyskarna var kanske inte min högst prioritet, måste jag väl tyvärr erkänna. Men det spelar inte så stor roll, jag slapp ju gråta när vi åkte hem och snart får jag en ny chans att lära känna detta märkliga folk.


hade någonting att säga
Postat av: linnea

fina bilder! speciellt den på hanna :)

2008-05-16 @ 22:35:37
URL: http://inspiraatio.blogg.se
Postat av: Sarah

ÅH! vad fin den näst-sista bilden är!

2008-05-17 @ 10:10:14
URL: http://playnomind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0