kemi b-göra




Förlåt, jag vill väldigt gärna vara intresserad av kemiska reaktioner, men det är inte lätt.

hade någonting att säga
Postat av: Sara

ÅÅH!den vart ju helt underbart fin! :):) Tänk att jag har längtat så mycket efter att få se den klar. Varför klagar du på din glugg? den är ju jätte fin ju! Min tandläkare påminner mig alltid om tandtråd, men det hjälper aldrig. jag glömmer bort att tandtråd existerar i alla fall.

2008-09-27 @ 17:24:43
URL: http://mypassingdays.blogg.se/
Postat av: nina

hej, jag hittade hit!

att våra liv råkade hamna i samma tid och samma rum är en positiv sak tycker jag. :)

2008-09-27 @ 19:12:45
Postat av: kerstin

Jag tycker du är duktig som läser kemi b.

2008-09-27 @ 23:18:19
URL: http://kerstinn.blogg.se/
Postat av: Din gamle vän

Amen lyckades inte käre Lennart motivera dig att älska kemi i resten av ditt liv? ;)

2008-11-02 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0