skurup


Igårkväll var jag på tjejkväll hos Hanna i Skurup. Hon har så himla fint hus, och hon hade gjort allt så mysigt.

Sara, Miriam och Kajsa var där.

Och söta Linnea.
Vi fick fyllda paprikor och jättegod sallad.

Sen lekte vi "Så ska det låta" och mitt lag var bäst, fast vi vann inte.

När jag och Johan åkte till Lund innan på dagen berättade jag hur sugen jag var på cheesecake, och så fick vi cheesecake. Den åt vi medan vi tittade på inspelad melodifestival. Väldigt gott.

Jag hade min nya fina kjol på mig, och var trött. Ändå höll jag mig vaken när vi låg i våra sovsäckar och pratade om pojkar och spöken tills klockan var närmare fyra. Fin kväll minsann.

hade någonting att säga
Postat av: Mim

Mycket fin kväll!:)

2009-03-15 @ 15:07:21
Postat av: Kajsa

det var trevligt må jag säga. och på bild nummer 2 ser det ut som jag spanar in miriams bröst. förlåt miriam.

2009-03-15 @ 20:08:07
URL: http://luckcomeseasy.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var mycket mys i Skurup.

Allt var lite som förr men känndes inte riktigt som det. fast det kan liksom vara bra också.:)

2009-04-10 @ 16:44:56
URL: http://mypassingdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0