sista april

Såhär såg min valborgsmässoafton ut. Den var väldigt bra, tills den blev alldeles urusel runt halv tre på natten.
Johan, Jonas, Sara, Lovisa och jag började dagen med att dricka 'champange' i stadparken med alla fulla studenter. Solen sken och jag hade brett mackor, det kändes lite som festival. Det var inte så kul att gå tillbaka till skolan sen.

Framåt kvällen grillade vi i den lelska parken med diverse katteelever. Billigt vin, vattenpipa och mobiltelefoner kändes alldeles lagom gymnasie för min sinnestämning. När solen började gå ner dansade vi hem till Sara och stannade där tills solen gick upp igen.

hade någonting att säga
Postat av: Sara

superba bilder som ger tillbaka mycket fina bitar av kvällen. :)

allt och alla varm vackra.

2009-05-02 @ 17:31:16
URL: http://mypassingdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0