091231

Min nyårsafton började med lax, vin och galenpanna hos Sara.
Vid tolvslaget sprang vi upp till bantorget för att dricka bubbel, och jag tänkte mer på de stelfrusna fingrarna än på raketerna och gottnyttårkramarna.
Efter det åkte vi till Hallands och mötte upp ett gäng med vänner som vi dansade och drack öl med tills klockan slog tre och vi ramlade på efterfest i diverse korridorer.

hade någonting att säga
Postat av: Sara

haha, jag ser lite förvånad ut när johan häller upp bubbel till mig. :)



tack för att du är min bästa vän!

<3

2010-01-04 @ 20:13:07
Postat av: sara

förresten så gillar jag starkt bilden på när olof skriver på galenpanna-lappen!

2010-01-04 @ 20:14:47
Postat av: lovisa

alla är så söta när man spelar galenpanna!

2010-01-10 @ 18:09:51
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Anonym

I'm so in love with the watch on the wall in the first picture! perfection<3

:)

2010-01-14 @ 13:05:18
URL: http://holycomfort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0